Τρίτη, 7 Νοεμβρίου 2017

ΕΕΚ ΤΕΛΟΣ ΣΤΙΣ ΟΥΡΕΣ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ! ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΟ!

Για δεύτερη φορά κάνουν το γύρο του κόσμου οι ουρές της ντροπής όλων μας, όλων όσων περιμένουν στις ουρές της ντροπής δεκάδων μέτρων για την έκδοση της ηλεκτρονικής κάρτας απεριορίστων διαδρομών. Καθόλου τυχαία η αμέσως προηγούμενη φορά ήταν με τις φωτογραφίες από τη δωρεάν διανομή τροφίμων και τα υψωμένα χέρια της απελπισίας που περίμεναν λίγο φαγητό.


Ουρές στα νοσοκομεία, στις εφορίες, σε  κάθε υπηρεσία. Το κράτος και οι υπηρεσίες του, ένα κράτος που ενδιαφέρεται πολύ περισσότερο στο να επιτηρεί, να ελέγχει και να καταστέλλει κάθε αντίσταση στην πολιτική του, διώχνει και απολύει προσωπικό από παντού όπου θα μπορούσε να βοηθηθεί λίγο η καθημερινότητα. Αξίζει να θυμηθούμε ως η επίθεση των μνημονίων για να γίνει ευκολοχώνευτη και να περάσει, ξεκίνησε με μια τεράστια εκστρατεία δυσφήμησης των εργαζομένων. 


Μετά από 7 χρόνια μνημονίων και έχοντας ξεπουλήσει και τα τελευταία ίχνη δημόσιας περιουσίας, ιδιαίτερα τις μεταφορές, οδηγούν παντού σε αδιέξοδο. Ποιος μπορεί να εμπιστευτεί τις κυβερνήσεις των τελευταίων ετών, και τη σημερινή, μετά από ότι μέτρα έχουν ψηφίσει και εφαρμόσει. Απολύσεις, μειώσεις μισθών, ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών. 

Το ίδιο συμβαίνει και τώρα με τις ηλεκτρονικές κάρτες. Ελάχιστο προσωπικό καλείται να καλύψει τις αιτήσεις εκατομμυρίων ανθρώπων για την έκδοση της κάρτας.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και ο κρατικός μηχανισμός του ΟΣΥ και της ΣΤΑΣΥ εκφοβίζουν τους εργαζομένους στις συγκοινωνίες ότι οι ελεύθερες μετακινήσεις θα προκαλέσουν ελλείμματα και μειώσεις των μισθών τους. Με τα ίδια επιχειρήματα καλούνται να πείσουν και εμάς για την αναγκαιότητα να εκδώσουμε κάρτα.

Να τελειώνουν όμως τα ψέματα. Οι δημόσιες συγκοινωνίες δεν μπορούν να λειτουργούν με λογικές κερδοφορίας, πόσο δε μάλλον από τα εισιτήρια.

Το προκλητικότερο όλων όμως είναι ότι οι απολογητές της οικονομικής εξυγίανσης των συγκοινωνιών, μάνατζερ και υπουργοί, είναι οι κύριοι υπαίτιοι για την κατασπατάληση δημόσιου χρήματος προς όφελος των ιδιωτών. Ποιος είναι ο λόγος που μπαίνουν οι μπάρες, όταν η ίδια η κοινοπραξία ζητά την παρουσία αστυνομίας και ελεγκτών σε κάθε σταθμό; Το τίμημα για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και την τηλεματική είναι 125 εκατ. ευρώ συν 100 εκατ. ευρώ μες στη δεκαετία για τη συντήρηση των μηχανημάτων, ζεστό χρήμα στις εταιρείες Kόκκαλη, Μπόμπολα, Παρασκευαΐδη και την πολυεθνική LG. Υπενθυμίζουμε ότι το 2009 οι οφειλές του κράτους μόνο προς την ΟΣΥ ήταν 3,5 δισ. ευρώ, που δεν ήταν αποτέλεσμα της μη ακύρωσης εισιτηρίων και τα οποία δεν αποδόθηκαν σε αυτήν ποτέ, αλλά με το πρώτο μνημόνιο το 2010 δόθηκαν σε ΔΝΤ–ΕΕ–ΕΚΤ. Τα ελλείμματα που επικαλούνται, προκαλούνται από το κράτος που υπερφορολογεί τα καύσιμα των ΜΜΜ, από τις ληστρικές συμβάσεις για την αγορά ακριβών ανταλλακτικών, τα τοκογλυφικά δάνεια από το τραπεζικό κεφάλαιο, τις “μελέτες”, όπως αυτή περί της κατασκευής… υπερσιβηρικού, την προνομιακή δωρεάν μετακίνηση των μηχανισμών καταστολής, αλλά και τις οφειλές προς τους εργαζομένους… 65.000 μέρες κανονικής άδειας και ρεπό που αφορούν στα τελευταία 3 χρόνια.

Στην πραγματικότητα επιδιώκουν την ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών και σταδιακά το πετυχαίνουν, καθώς όλο και περισσότεροι εργάζονται στις συγκοινωνίες σε ιδιώτες εργολάβους με ανύπαρκτα εργατικά δικαιώματα και κακοπληρωμένοι.

Τα ίδια συμβαίνουν και στα λεωφορεία, όχι μόνο στις συγκοινωνίες σταθερής τροχιάς. Την ίδια στιγμή που η υπερεντατικοποίηση της εργασίας των οδηγών οδηγεί πολλούς εργαζομένους στα νοσοκομεία με σοβαρά προβλήματα υγείας, οι “έξυπνες στάσεις” έρχονται να “καλύψουν” τα προβλήματα που δημιουργούνται από την έλλειψη οδηγών και λεωφορείων και ταυτόχρονα να αποκρύψουν τους πραγματικούς σχεδιασμούς που βρίσκονται σε εξέλιξη, οι οποίοι αποβλέπουν στην επιτήρηση των οδηγών, στον έλεγχό τους ανά πάσα στιγμή και σε πραγματικό χρόνο. 130 πλήρως ακινητοποιημένα, και τις ζημιές της ΟΣΥ από το 2010 που τα λεωφορεία αυτά βρίσκονται εκτός λειτουργίας.

Είναι η στιγμή για ένα μέτωπο κοινής πάλης εργαζομένων στις συγκοινωνίες και εργαζόμενων επιβατών για να μην περάσει η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Τις ηλεκτρονικές κάρτες τις έχουμε ήδη χρυσοπληρώσει όχι μόνο οικονομικά, αλλά και με το χρόνο μας.
Για την πραγματοποίηση προσλήψεων στις συγκοινωνίες αλλά και συνολικά.
Την μετακίνησή μας για τη δουλειά να την πληρώσει το κράτος και τα αφεντικά.
4/11/17
Εργατικό Επαναστατικό Κόμμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου